Formació en agricultura urbana i periurbana

L’AMB ha participat com a soci al projecte europeu SESAME, finançat pel programa ERASMUS+, per promoure projectes agrícoles en àrees metropolitanes dels països socis i fomentar l'emprenedoria en el sector de l'agricultura urbana i periurbana metropolitana. Aquest projecte ha estat liderat per  IRFEDD (Institut Régional de Formation à l'Environnement et au Développement durable), amb la participació de socis francesos, espanyols i italians.

Un dels resultats del projecte SEAME  és la creació d’una formació en agricultura urbana i periurbana, per tal de sensibilitzar els tècnics i càrrecs electes de les administracions locals sobre la necessitat i la importància de desenvolupar projectes en agricultura urbana i periurbana a escala metropolitana.

L'accés a aquesta formació és lliure i gratuït, i inclou: cinc càpsules formatives en format audiovisual, per a cada càpsula, un document d'aprofundiment amb exemples d'iniciatives locals, un test d'autoavaluació per a cada mòdul.

Podeu accedir a la formació a través d'aquest enllaç.

MÉS INFORMACIÓ